Endringer ved opprettelse av fastpris
Fastpris på kunde knyttet til kategorier setter du opp i henhold til en månedsoversikt. Er det angitt et beløp, eller satt kr 0 for en måned, så vil kun dette beløpet bli brukt som grunnlag for fakturagrunnlag. Det er altså ikke mulig å kombinere både løpende pris og en fastpris for samme timeart for en spesifikk måned. Skriver du ingen ting inn i månedene, så vil Taskline tolke det som at løpende timepris skal gjelde.
I eksemplet under vil følgende gjelde:
- Januar og februar måned vil ta hensyn til løpende timeføringer til gjeldene timepris på denne timearten
- Mars vil et fastpris på kr 25.000 være grunnlaget for fakturagrunnlaget. Taskline tar ikke med noen løpende timer i denne måneden.
- April til desember er det satt inn kr 0 hver måned. Det vil dermed verken være et fastpris grunnlag generert for noen av disse månedene og Taskline vil heller ikke ta hensyn til noen løpende timeføringer med timepris.
Ekstra kommentar på fakturagrunnlag
Vi har lagt til mulighet for å legge til en ekstra kommentar på fakturagrunnlaget (pdf) når du oppretter fakturagrunnlag. Har du markert flere grunnlag og godkjenner alle samtidig, så vil denne kommentaren bli lagt til på alle fakturagrunnlag.
Forbedret feilmeldinger ved import
Forbedret feilmeldinger ved import av kundetransaksjoner, slik at du enklere skal kunne se hva som gjør at filen ikke kan importeres.
Visning av forfalte oppgaver i oppgavelisten
Vi har lagt til en forbedring i hvordan forfalte oppgaver vises i oppgavelisten. Ved å trykke på filterknappen, kan du nå velge om du vil vise alle forfalte oppgaver på toppen, eller om du kun ønsker å se kommende oppgaver.
Avvik registrert tid og påløpt tid i stoppeklokke
Rettet en feil ved hurtigregistrering av timer hvor det ble avvik mellom faktisk tid påløpt og tid registrert.
Feil visning av PEP-/AML-rapportikon
Rettet opp en feil visning av PDF-ikon som indikerte at det forelå en rapport tilgjengelig når det ikke var det.
Enkelte forfalte oppgaver ikke synlig i oversiktsbildet
Rettet en feil hvor noen oppgaver som var forfalte ikke ble vist i oversiktsbildet.
"Hvitvasking og terrorfinansiering"-kommentar forsvinner
Rettet en feil hvor kommentarer lagt inn i tekstfeltene i Rutinekontroll forsvant når du gikk videre til neste steg.
Oppgaver kunne lagres uten eier og forfallsdato
Rettet en feil på oppgaver opprettet via rutinekontroll hvor du kunne lagre uten at eier og dato var satt. Oppgaver ble da fort glemt bort, siden de ikke kom opp i oppgavelisten til en medarbeider.
Oppgavestatus ble tilbakestilt
Rettet en feil enkelte kunder har opplevd hvor status på oppgavene ikke har blitt endret etter at de er endret og lagret.
Filnavn ble endret ved nedlasting
Rettet en feil hvor en fil har endret navn etter at den ble lastet ned til PC.
Feilhåndtering ved klikk på kunder når du ikke hadde tilgang
For brukere som ikke har tilgang til å gå inn på kundedetaljer, får de nå en melding om at de ikke har tilgang. Tidligere kunne du trykke på knappen og du ble bare sendt direkte til forsiden.
Ikke lov å skrive et tall etterfulgt av punktum i oppgaver
Rettet en feil hvor du ikke fikk lov til å skrive inn et tall etterfulgt av punktum på oppgaver.
Så ikke alle kunder markert som favoritt i listen
Rettet en feil i kundelisten hvor du maks så seks favoritter selv om du hadde flere markert som favoritt
Sortering i PEP-/AML-listen
Rettet en feil ved sortering av PEP-/AML-søk, hvor rekkefølgen av tidligere søk endret seg når du klikket deg videre til neste side i listen.
Dato ble ikke endret i redigeringsmodus på oppgaver under maler
Rettet en feil i malen for oppdragsavtale knyttet til dato på oppgaver. Når du endret på en oppgavedato, så ble ikke denne gjenspeilet i selve malen.
I tillegg har vi rettet opp i flere tekst oversettelser