Følgende feilrettinger er oppdatert i Taskline:
Endring av tekst på eSignatur-siden
Vi har gjort en endring på teksten ved signering av dokumenter. Vi har gjort det tydeligere for mottaker(e) hvorfor det ikke er mulig å laste ned før alle har signert og forklart hvordan du kan bli varslet når alle har signert.
Feil på datofilter ved fakturagrunnlag
Datofilter ved opprettelse av fakturagrunnlag tok ikke hensyn til utvalget når grunnlaget ble godkjent og sendt til fakturering. Dette er nå fikset.
Manglende kategori ved bruk av oppgavemal
Ved bruk av oppgave fra oppgavemal så var ikke Kategori synlig. Dette er nå fikset.
Mangler tittel i tekstmaler
Tittel manglet når du opprettet og endret en tekstmal.
eSignering var ikke mulig for enkelte vedlegg
Det har vært enkelte vedlegg til en oppdragsavtale som har medført at det ikke har vært mulig å sende for eSignering. Dette er nå fikset.
Manglende beskrivelse på e-post til kunde
Melding til ekstern mottaker som du kan skrive inn på slutten av oppdragsavtalen, og som kommer inn i e-posten som går ut til kunden, har det vært en feil med. Meldingen har ikke blitt med. Dette er nå fikset.
Feil info på kundesiden
Av og til har kunder opplevd at når man står inne på en Kunde og så klikker på et varsel som gjør at man går videre til annen kunde så har det sett ut som noe av informasjonen fra den første kunden har blitt overført til kunde nummer to. Dette er ikke tilfelle, da det kun er noe som har hengt igjen i selve skjermbildet. Dataene bak er korrekte, men vi har uansett optimalisert dette, slik at informasjonen oppfriskes og lastes inn korrekt.
Engelsk tekst i mertid-rapport
Norsk oversettelse lagt inn i Mertid-rapporten.