Hvem i byrået har tilgang til å se kundene?

  • Oppdatert

Som standard må du være tilknyttet en kunde for å få jobbet med denne. Det betyr at du enten må være Medarbeider eller Oppdragsansvarlig på kunden, eller være i en Avdeling som kunden hører til. 

I Oversikt må du være enten Medarbeider eller Oppdragsansvarlig for å få opp kunden. 

 

Tilgang styres også gjennom tilgangsnivå

Gjennom tilgangsnivåer kan du bestemme om medarbeidere skal kunne finne kunden. Du kan også filtrere på alle kunder i for eksempel Oversikt eller oppgavelisten dersom du har tilgang til dette. For å sjekke ut hvilke tilganger en medarbeider har, sjekk tilgangsnivået til medarbeideren, og sjekk hvilke tilganger som ligger i tilgangsnivået slik:

  1. Gå til Innstillinger - Tilgangsnivå
  2. Trykk på et tilgangsnivå du vil undersøke.
  3. Trykk på Pil ned i feltet Avdeling. Det som gjelder kundetilgang kommer først:2025-01-16_08h03_16.png
  • Se kundeliste: Lar en medarbeider åpne Byrå - Kunder i venstremenyen. Herfra kan du se alle byråets kunder.
  • Legge til, endre og arkivere kunder: Lar medarbeideren gjøre endringer på kundens priser og selskapsinformasjon fra den ovennevnte siden. 
  • Se arkiverte kunder og kan gjenopprette: Lar medarbeideren finne fanen Arkiverte kunder fanen under Byrå - Kunder. Herfra kan du enten slette eller gjenopprette disse. 
  • Importere kunder: Lar medarbeideren laste opp fil for import av kunder. 

Var denne artikkelen nyttig?

0 av 0 syntes dette var nyttig

Har du flere spørsmål? Send oss en henvendelse