Endringer i kategorier
Kategorier har tidligere vært tett knyttet opp mot oppdragsavtalen. Ved at vi nå har kommet med støtte for å ha flere oppdragsmaler, har vi også fristilt kategoriene fra malen. Kategoriene vil fungere slik de har gjort tidligere ellers i Taskline, men nå blir de ikke automatisk blir synlig i oppdragsmalen. Det gjør det mulig å opprette kategorier som kan brukes til andre formål. For eksempel kan du opprette Interntid med ulike underkategorier som kurs, møter og så videre. Dette kan du igjen bruke i timeføring.
Integrasjon med PowerOffice GO
Vi støtter nå overføring av fakturagrunnlag til PowerOffice GO. Integrasjonen fungerer på samme måte som for Duett Økonomi og sørger for at ferdige fakturagrunnlag bestående av timer, fastpris og ordre laget i Taskline overføres til PowerOffice GO for videre fakturering til dine kunder.
Slik setter du opp integrasjon med Poweroffice
Koble kunde via integrasjon
For en liten stund siden gjorde vi flere forbedringer på integrasjonsoppsett. Nå har vi også inkludert kunderegisteret under innstillinger, slik at du kan koble Taskline sine kunder mot kundenummer eller navn i ditt økonomisystem på ett og samme sted. Du vil fortsatt ha mulighet til å gå inn på kunden og koble kunden direkte der også.
Ny plattform for Hjelpesenteret
For å kunne gi et mer helhetlig supporttilbud, bytter vi plattform for Hjelpesenteret til Taskline. Les mer i artikkelen: Vi har byttet plattform på Hjelpesenteret. Dette betyr endringen for deg
Feilrettinger
Reelle rettighetshavere:
Det var en feil i henting av korrekt antall reelle rettighetshavere fra eksterne offentlige registre. Dette er nå rettet.
Validering av informasjon ved opprettelse av nye brukere og utsendelse av invitasjon
For at du skal kunne sende ut invitasjon til ny bruker per e-post, så må du i forkant ha registrert medarbeideren med fullt personnummer. Uten dette vil ikke personen ha mulighet til å verifisere seg med BankID. Linken man da mottak på e-post fungerte derfor ikke, og man kom til en logg inn-side hvor påloggingsboksen ble blank etter at man la inn personnummer. For å unngå at dette oppstår, er det nå lagt inn en validering på at feltet er fylt ut før du eventuelt deler en påloggingslenke via e-post.
Oppgaver som ikke vises på Oversikt
Enkelte kunder har opplevd at oppgaver koblet til ulike kategorier ikke har blitt synlig på Oversiktsbildet. Vi har også hatt et problem med oppgaver hvor datoperioden «MVA Perioder» er valgt, men ikke har blitt synlig. Dette er rettet.