Følgende endringer og forbedringer er nå oppdatert i Taskline:
Nytt filter for Kategori under Oppgaver
Under oppgaver kan du nå filtrere på Kategori. Det gjør det enklere å finne status på riktige oppgaver når du har mange ulike oppgaver som forfaller på samme dato. Dette filteret finner du både under hovedmenyen Oppgaver og inne på oppgavefanen på hver enkelt kunde.
Forhåndsvisning av e-postfiler
Du kan dra og slippe e-post filer direkte fra Outlook og inn i filarkivet i Taskline. Derimot hadde vi ikke mulighet til å se innholdet i filen, og heller ikke tilgang til eventuelle vedlegg, bortsett fra ved og laste ned filen. Vi har nå laget en forhåndsvisning av e-posten med relevant informasjon og formatering, samt at vi viser filvedlegg lagt ved som man kan åpne.
Masseoppdatering av ordrestatus
For å slippe å manuelt gå inn på én og én ordre for å oppdatere status, har vi nå laget støtte for å velge mange ordre. Status endres da med noen få klikk!
Hurtiglink til Kundeinformasjon
På hver kundeside har vi lagt til en hurtiglink i menyen helt til høyre. Denne navigerer deg til kundeinformasjon under Byråinnstillinger. Dermed er det enklere og raskere for dere å navigere for å finne eller endre på kundeinformasjon.
Mindre forbedringer på tekst under integrasjonsoppsett
Endre-knapp har blitt endret til Lagre og Navn på system det integreres mot har endret navn til System.
🛠️Feilrettinger
Problem med oppdatering av dato på oppgaver
Det var en utfordring hvor man ønsket å oppdatere dato for en oppgave, hvor endringen ikke ble lagret i Oversiktsbildet. Dette er nå fikset.
Feilmelding ved navigering mellom oppgaver i samme serie
Når man sto inne på en oppgave og navigerte til neste eller forrige i listen ved hjelp av knappene i menyen så fikk man melding om at det var endringer som måtte lagres selv om det ikke hadde blitt gjort endringer. Dette resulterte også i at man ikke fikk navigert i det hele tatt. Dette er nå fikset.
Problem med at enkelte oppgaver ikke var synlig på Oversikt
Det har blitt rapportert ulike varianter av dette problemet. Blant annet så gjaldt det der hvor du har opprettet en oppgave med en forfallsdato før dagens dato. Vi har tatt en gjennomgang av de ulike scenarioene og ordnet opp i dette slik at det ikke skal forekomme fremover.
Problem med brukeraktivering
Ved utsendelse av aktiveringslenke når en ny bruker opprettes, så må brukeren legge inn personnummer første gang for å verifisere seg med BankID. Denne informasjon ble ikke lagret på brukeren. Neste gang man skulle logge inn så ble man bare stående på innloggingssiden uten å komme videre. Dette gjelder kun for de brukere hvor man har benyttet seg av en aktiveringslenke. Har man manuelt lagt til en bruker med fullt personnummer så er ikke denne aktiveringslenken i bruk og har ikke forårsaket problemer.