Følgende endringer og forbedringer er nå oppdatert i Taskline:
- Nye farger på status på e-signeringer i Byrårapport og på dashboard.
- Antall nye meldinger i varslingsbjellen forblir aktiv helt til du faktisk har klikket seg inn på meldingen og lest den. På den måten er det enklere for brukeren å ha kontroll på uleste og leste meldinger.
- Forbedret støtte for bruk av tabulator (tab) i alle skjemaer for å hoppe mellom feltene.
- Forbedret oppgavefilter når du er inne på en kunde. De samme valgene du har fra total oversikt er nå lagt inn også på kundens oppgaver.
- Lagt til Avbryt-knapp i alle skjemaer.
- Lagt til rette for at du ikke kan opprette identiske navn på tilgangsnivå.
- Endret navn på undermenyen Innstillinger til Byråinnstillinger i hovedmenyen Innstillinger.
- Lagt til en * på alle obligatoriske felter for å enklere forstå hva du må fylle ut og ikke.
- Fakturagrunnlag viser nå de faktiske fakturerbare timer i oversikten og ikke bare beløp.
- Er det laget et fakturagrunnlag hvor summen = 0 så kommer det et varslingssymbol om dette slik at du blir informert og kan ta stilling til om dette er korrekt.
- Du kan nå legge til både vedlegg og en kommentar samtidig på oppgaver. Tidligere ble vedlegg lagt til med en gang du valgte et vedlegg og kommentaren måtte legges inn for seg selv etterpå.
- Under brukernavnet så viser vi nå også navnet på byrået man er logget inn i