I Taskline kan du ha tilgang til ulike funksjoner. Hva en medarbeider ser, redigerer du på profilen under Medarbeider:
Taskline er satt opp med to standard tilgangsnivå
- Begrenset tilgang
- Alle tilganger
Når byrået opprettes i Taskline, vil første medarbeider tildeles Alle tilganger.
Opprett egne tilgangsnivå
Du kan sette opp egne tilgangsgrupper. Det gjør du fra Innstillinger - Tilgangsnivå. Trykk + Nytt tilgangsnivå:
NB! Gir du en medarbeider tilgang til Legge til, endre og slette tilgangsnivå, vil denne brukeren kunne gjøre endringer også på sine egne tilganger. Vi anbefaler at det kun er noen få medarbeidere som har denne tilgangen.
Redigere et tilgangsnivå du allerede har
Ønsker du å redigere et tilgangsnivå som allerede finnes? Da trykker du på dette. Velg pil ned ved Tilganger. Der haker du av tilgangen du ønsker skal inngå:
Ta bort haken for å fjerne tilgangen.
NB! Du kan ikke redigere eller slette tilgangsnivåene Alle tilganger og Begrenset tilgang.
Mangler du en funksjon? Da skyldes dette som regel tilgangene dine. Hør med den som opprettet brukeren din.