Ferdige fakturagrunnlag: Status og oversikt

  • Oppdatert

Når du har trykket på -> Opprett fakturagrunnlag under Godkjente fakturagrunnlag, blir grunnlagene sendt til Fakturagrunnlag - Ferdige fakturagrunnlag.


Der får du en oversikt over alle ferdige fakturagrunnlag. Du kan bruke filtrene til å finne ønsket fakturagrunnlag.

 

Du kan også laste ned fakturavedlegget til PDF eller Excel for å se hvordan det ser ut, ved å trykke på Excel eller PDF-ikonene under Last ned til høyre for kunden. 

01-Ferdige fakturagrunnlag - Status og oversikt.png

Du kan også laste ned en oversikt over alle fakturagrunnlagene med disse knappene på toppen av siden:

02-Ferdige fakturagrunnlag - Status og oversikt.png

 

Integrasjon med regnskapsprogrammet ditt: Sjekk status på overføring

Har du satt opp integrasjon med regnskapsprogrammet ditt, kan du også sjekke status på overføringen i kolonnen Status:

2025-01-10_13h02_14.png

  • Overført (grønn): Overføringen til regnskapsprogrammet var vellykket. 
  • I kø (gul): Fakturagrunnlaget er i prosessen med å bli overført. Status viser da i kø. Vent er par minutter og oppdater siden for å se om den ble overført eller feilet.
  • Feil i overføringen (rød): Trykk på statusen for å se hva som er årsaken til at overføringen ikke kunne skje. Du får da mulighet til å overføre på nytt. Den vanligste feilen er at du ikke har koblet detaljene i Taskline med regnskapsporgrammet riktig. Sjekk særlig Timearter, produkter eller kunder i oppsettet av integrasjonen. Se mer om dette i artikkelen Slik fullfører du oppsett av integrasjon med ditt regnskapsprogram i Taskline 

 

Var denne artikkelen nyttig?

0 av 0 syntes dette var nyttig

Har du flere spørsmål? Send oss en henvendelse