Når du har trykket på -> Opprett fakturagrunnlag under Godkjente fakturagrunnlag, blir grunnlagene sendt til Fakturagrunnlag - Ferdige fakturagrunnlag.
Der får du en oversikt over alle ferdige fakturagrunnlag. Du kan bruke filtrene til å finne ønsket fakturagrunnlag.
Du kan også laste ned fakturavedlegget til PDF eller Excel for å se hvordan det ser ut, ved å trykke på Excel eller PDF-ikonene under Last ned til høyre for kunden.
Du kan også laste ned en oversikt over alle fakturagrunnlagene med disse knappene på toppen av siden:
Integrasjon med regnskapsprogrammet ditt: Sjekk status på overføring
Har du satt opp integrasjon med regnskapsprogrammet ditt, kan du også sjekke status på overføringen i kolonnen Status:
- Overført (grønn): Overføringen til regnskapsprogrammet var vellykket.
- I kø (gul): Fakturagrunnlaget er i prosessen med å bli overført. Status viser da i kø. Vent er par minutter og oppdater siden for å se om den ble overført eller feilet.
- Feil i overføringen (rød): Trykk på statusen for å se hva som er årsaken til at overføringen ikke kunne skje. Du får da mulighet til å overføre på nytt. Den vanligste feilen er at du ikke har koblet detaljene i Taskline med regnskapsporgrammet riktig. Sjekk særlig Timearter, produkter eller kunder i oppsettet av integrasjonen. Se mer om dette i artikkelen Slik fullfører du oppsett av integrasjon med ditt regnskapsprogram i Taskline