Fra 05.11.2024 ser Hjelpesenteret til Taskline litt annerledes ut
For å kunne gi et mer helhetlig supporttilbud, bytter vi plattform for Hjelpesenteret til Taskline.
Slik finner du nå artiklene i Hjelpesenteret
Artiklene i Hjelpesenteret finner du nå ved å trykke på ?Hjelp nederst i høyre hjørne. Taskline bot åpner seg. Dette er en funksjon som foreslår artikler ut i fra det du søker på.
Du skriver da inn det du lurer på, og Taskline Bot vil foreslå tre artikler for deg.
Du kan også søke og lete i veiledninger i Utvidet hjelpesenter på ↗️support.taskline.no.
Jeg vil opprette en supportsak!
Finner du ikke svaret i artiklene våre, står vi klare til å hjelpe deg videre. Du kan enten trykke på Ta kontakt i Taskline bot eller trykke Opprett en supportsak øverst i Utvidet hjelpesenter.
- Ta kontakt i Taskline Bot: Trykk Legg igjen beskjed. Du kommer da til vårt supportskjema. Fyll ut det som mangler og trykk Send.
- Opprett en supportsak: Fyll inn supportskjema og trykk Send inn.
Se en film om endringene 🎞️: