❗ Vi har byttet plattform på Hjelpesenteret. Dette betyr endringen for deg

  • Oppdatert

Fra 05.11.2024 ser Hjelpesenteret til Taskline litt annerledes ut

For å kunne gi et mer helhetlig supporttilbud, bytter vi plattform for Hjelpesenteret til Taskline.

Slik finner du nå artiklene i Hjelpesenteret

Artiklene i Hjelpesenteret finner du nå ved å trykke på ?Hjelp nederst i høyre hjørne. Taskline bot åpner seg. Dette er en funksjon som foreslår artikler ut i fra det du søker på. 2024-10-30_10h12_43.png

Du skriver da inn det du lurer på, og Taskline Bot vil foreslå tre artikler for deg. 2024-10-30_10h14_56.png

Du kan også søke og lete i veiledninger i Utvidet hjelpesenter↗️support.taskline.no.2024-10-30_10h16_49.png

Jeg vil opprette en supportsak!

Finner du ikke svaret i artiklene våre, står vi klare til å hjelpe deg videre. Du kan enten trykke på Ta kontakt i Taskline bot eller trykke Opprett en supportsak øverst i Utvidet hjelpesenter.

  • Ta kontakt i Taskline Bot: Trykk Legg igjen beskjed. Du kommer da til vårt supportskjema. Fyll ut det som mangler og trykk Send.
  • Opprett en supportsak: Fyll inn supportskjema og trykk Send inn.

 

Se en film om endringene 🎞️:

Var denne artikkelen nyttig?

0 av 0 syntes dette var nyttig

Har du flere spørsmål? Send oss en henvendelse